wtorek, 14 sierpnia 2012

70. Takie coś


Karioka obdarowała mnie czymś takim, co nie wiadomo, do czego służy, ale za to wszyscy się tym cieszą jak Murzyn blaszką (może poza mną, bo podejrzałam tu i ówdzie, że podobne coś dostały też takie osoby, z którymi bycie wyróżnioną to dla mnie kiepski zaszczyt, dyshonor raczej – i od razu dodam, że nie chodzi o nikogo z odwiedzanych przeze mnie). W każdym razie chciała dziewczyna dobrze, więc się dostosuję do reguł. I żebyś wiedziała, Karioka, że wysilam się dla Ciebie!
Wygląda to tak.


Aha, mam napisać w 7 punktach o sobie. Proszę uprzejmie.
1. Jestem wk...na na Onet.
2. Reakcji i właścicielom Onetu najchętniej pourywałabym głowy i nasrała do środka.
3. Pieprzę Onet!
4. Sram na Onetowską propozycję przenosin.
5. Onet doprowadza mnie do szału!
6. Życzę Onetowi jak najgorzej.
7. Onetowi składam serdeczną propozycję:


I jeszcze muszę wytypować innych do tej wątpliwej nobilitacji. Akurat w sam raz: Antoninka, CzarT, Ethel, Frytka, Hanna, Karioka, Kathi, Tiganza, Tygrys, Shara. Amen.

6 komentarzy:

  1. Dobrze, że to już przestarzałe. Też takie miałam. Zlikwidowałam, bo mi miejsca brakuje!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle nie wiem, po jaką cholerę toto, skoro i tak wszyscy to dostają, a poza tym i tak nie jest po polsku.

      Usuń