poniedziałek, 12 listopada 2012

100. Igrzyska



Właśnie stuknęła mi setka. Jest jubileusz – jest impreza!

Z tej okazji

PO PIERWSZE:

Niniejszym przyznaję uroczyście Karioce i Tosi honorowy tytuł Bohatera Pomocy Frau Be w Zagospodarowaniu Się na Blogspocie.
Otrzymaniu tytułu towarzyszy nadanie odznaki „Zasłużony dla Frau Be”. Odznaka dotrze do zainteresowanych za pomocą poczty mailowej. Przypięcie jej do blogu mile widziane.

Uzasadnienie:

Wyżej wymienione Bohaterki ofiarnie, z dużą dozą cierpliwości i z narażeniem swej czci niewieściej (na kontakt z bluzgami rozjuszonej blogerki przeprowadzającej się właśnie z Onetu na Blogspot) poświęcały swój czas, wysiłek intelektualny oraz darmowe minuty na przeprowadzenie niżej podpisanej przez wkurzające meandry nowoportalowego nowicjuszostwa.

PO DRUGIE:

Ogłaszam konkurs na mnie.

Regulamin konkursu:

1. Należy napisać dowolnej objętości tekst na temat: „Oto, jak wyobrażam sobie Frau Be” i przesłać go do mnie na adres kmhk@op.pl.
2. Wskazana jest jak największa liczba szczegółów, takich jak kolorystyka, kubatura, tonaż, ukształtowanie powierzchni, zachowania w sytuacjach dnia codziennego, mimika itp.
3. Z przyczyn naturalnych w konkursie nie mogą brać udziału osoby, które znają mnie osobiście, jednak i one niech nie śpią spokojnie.
4. Prace, które wycisną mi z oczu najwięcej łez rozbawienia, zostaną wirtualnie nagrodzone (podobnie jak wirtualny jest przedmiot konkursu) i opublikowane na moim blogu.
5.Termin nadsyłania prac upływa 15 listopada 2012 r.
6. Nie żałujcie sobie!

PO TRZECIE:

Z niekłamaną przyjemnością i wredną satysfakcją zobowiązuję Tygrysa do zamieszczenia na swoim blogu postu pod tytułem i na temat „10 rzeczy, których do tej pory o mnie nie wiedzieliście” oraz do wskazania jednej kolejnej ofiary.

PO OSTATNIE:

Jubileusz Setnego Postu uważam za uczczony! Kolejny – tuż, tuż.

4 komentarze: