piątek, 11 stycznia 2013

119. Księżyc w pełni, czyli Dostojny Jubileusz



Równo rok temu, w styczniu 2012 r. opublikowałam pierwszy post. Działo się to jeszcze na Onecie, skąd – jak wszyscy wiedzą – byłam zmuszona skrupulatnie poprzenosić posty na Blogspot, aby ich całkiem nie utracić. Do dziś żal mi tamtych blogów, w których absolutnie wszystkie ustawienia zależały od nas i były niezależne od szablonów, ale tego już nie ma i nie będzie. Zyskałam natomiast coś innego: komfort pracy i bezcenny święty spokój od Onetowej chamiarni z tak zwanych nalotów. Tutaj przychodzą tylko ci, którzy chcą.
Niedawno, z okazji jubileuszowego, setnego postu, urządziłam niewielki jubelek. Dziś pora na następny – z racji okrąglutkiej jak księżyc w pełni rocznicy mojego aktualnego blogowania. Obiecałam ostatnio nowe wirtualne konkursy z tej okazji i oto spełniam obietnicę.

1. Co to jest?

Poniżej prezentuję siedem zdjęć przedstawiających... różne rzeczy. Zwycięzcą w konkursie zostanie ta osoba, która przyśle najwięcej poprawnych odpowiedzi (najlepiej wszystkie siedem!). Odpowiadamy mailem, według schematu: numer zdjęcia – co przedstawia.

2. Konkurs na Frau Be nr 2

Tym razem będzie to konkurs plastyczny, dla uzdolnionych i kompletnie niezdolnych. Liczą się chęci i pomysłowość. Przedmiotem konkursu jest karykatura lub portret Frau Be wykonany techniką dowolną i przysłany mailem w wersji fotograficznej.

3. Czyje to oko?

Dla bystrych, ociężałych umysłowo, spostrzegawczych, ślepych, znawców przyrody, upośledzonych, pięknych, młodych, ledwo zipiących, niedorozwiniętych, utalentowanych, słowem – dla wszystkich chętnych jeszcze jeden konkursik fotograficzny. Należy rozpoznać właścicieli opublikowanych poniżej narządów wzroku. Zwycięży ta osoba, która rozpozna ich najwięcej (a najlepiej wszystkie).

4. Żuk

To zagadka związana z poprzednim postem. Jak to możliwe, że wszyscy zobaczyliśmy na dnie basenu prawdziwego Żuka? Właściwie to sami rozpętaliście konkurs jeszcze przed jego ogłoszeniem, dzieląc się w komentarzach przeróżnymi karkołomnymi przypuszczeniami, proszę więc teraz zdecydować się na jedną, najbardziej według Was prawdopodobną odpowiedź i migusiem przysłać ją do mnie mailem.

REGULAMIN KONKURSÓW

1. Wszystkie prace i odpowiedzi nadsyłamy mailem.
2. Udział w konkursach nie jest w żaden sposób ograniczony i może w nich uczestniczyć, kto tylko żyw i kto chce.
3. Termin nadsyłania prac i odpowiedzi mija 10 stycznia 2013 r.
4. Nagrody są, jak zwykle, wirtualne, przez co nie mniej zaszczytne i prestiżowe od rzeczowych.

DO DZIEŁA I... SZCZĘŚLIWEGO KOLEJNEGO ROKU Z FRAU BE!

2 komentarze: