poniedziałek, 22 grudnia 2014

228. Czterdzieści sześć


No.
I wszystko jasne.

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Że zostało mi 18... do setki :))

      Usuń
    2. Podbijaj serca facetów nadzianych,
      tych zwariowanych i tych kochanych.
      Życzę Ci dużo zdrówka oczywiście
      żebyś się czuła wręcz zajebiście.
      Bo jesteś laska niesamowita,
      aurą przebojowości wiecznie okryta.
      Więc staruszko pozostań sobą
      i dalej bądź blogosfery najmilszą ozdobą!
      :*

      Usuń
    3. Nie wierzysz w 18 do setki czy w 46?

      Usuń
    4. Ty mnie chyba znacznie przeceniłaś, ale dziękuję, owszem, życzenia nader praktyczne! :))

      Usuń
    5. No to życzę, żeby te 18 (chociaż trudno uwierzyć!) przebiegało w cudownych nastrojach i w spokoju, i w zdrowiu, i w szczęściu :)))
      Pozdrowienia Solenizantce!

      Usuń
    6. Dzięki, dzięki, 46 to wciąż nie jest 3 razy 18 - jestem młoda, piękna, mądra i niesłychanie skromna :)))))

      Usuń
  2. Sto lat!!!
    Leslie Warszawski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale sto lat to mało :)

      Usuń
    2. Mogę życzyć Ci ile zechcesz. Tylko pierdylion brzmi niezbyt grzecznie jako życzenie :-)

      Usuń
    3. Jak najbardziej przyjmuję pierdylion! Tylko wtedy zdołam wyremontować łazienkę przed śmiercią :)

      Usuń
  3. No to DWIEŚCIE lat, DWIEŚCIE lat..... !
    Niech żyje.....

    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam! :))
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. To razem będzie czterysta...
      Leslie Warszawski

      Usuń
    3. A miał być pierdylion!

      Usuń
  4. To wyremontowania tej lazienki życzę ;))
    I wszystkiego najlepszego na te 18 :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaczynam rozglądać się za płytkami :))

      Usuń
  5. Czyli znów i jak zawsze 18. :) Wszystkiego NAJLEPSZEGO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba! Nawet tort dostałam ze świeczkami opiewającymi na 18 :) Dziękuję!

      Usuń
    2. Czyli wszystko prawidłowo :-)

      Usuń
  6. To tylko cyferki... ;) Najlepszości wszelakiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Dreamu!!! Cieszę się, że Cię wreszcie widzę! Zgubiłam link.
      Dziękuję za życzenia, postaram się ukraść życiu, co się da :)

      Usuń
    2. Mnie pod Twój podłączył się jakiś obcojęzyczny blog ;D Ale Cię znalazłam, bom uparta.

      Usuń
    3. I bardzo dobrze! Uparci żyją dłużej :))

      Usuń
  7. ...mój rocznik jesteś! :)
    Najlepszego!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) Już to jakoś wcześniej odkryłyśmy. "Rocznik", ale nie "miesięcznik" :)

      Usuń