piątek, 13 lutego 2015

242. Kwas

Czas akcji: tak jakoś ostatnio.
Miejsce akcji: praca.
Osoby dramatu: jak widać poniżej.

* * *

- Jeeezuuu, jak ja się czuuujeeę… – wyjęczała Dramatyczna. – Chyba będę umierać…
- No – przytaknęła Topielica z wyrazem nieszczerego zafrasowania. – Widać po buzi, źle wyglądasz.
Na obliczu Dramatycznej odmalowała się rozkosz satysfakcji, że udało jej się skupić na sobie uwagę i troskę, ale nie zdążyła nic więcej powiedzieć. Złe podkusiło mnie jak zwykle, natychmiast i w punkcie kulminacyjnym.
- A skąd! – przerwałam rozkwitającą sielankę. – Co ty wygadujesz? – zwróciłam się do Topielicy. – Przyjrzyj się dobrze, okaz zdrowia, nówka sztuka! Źle to wygląda Gwiazda! Wory pod oczami, skóra wymiętolona jak goździk pierwszomajowy…
Milcząca do tej pory Gwiazda drgnęła gwałtownie.
- Co? Ja? Jak to?! – w jej głosie zabrzmiało autentyczne przerażenie. – Aż tak źle? No daj spokój, dopiero co wczoraj kwas sobie robiłam na twarz!
- Kwas? – błysnęłam. – Nie, aż tak źle chyba nie jest, te w Iranie czy Pakistanie po kwasie na twarz wyglądają jednak gorzej…

* * *

Miny otoczenia: BEZCENNE!

60 komentarzy:

  1. Buhahahaha! Padłam!!!! :-)))))))) Ty to masz poczucie humoru :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i nietolerancję głupoty. Owo sławetne poczucie humoru włącza mi się zawsze, ilekroć stykam się z pustostanem. A te koleżanki dostarczają mi materiału na każdym kroku!

      Usuń
    2. Jeśli można tak powiedzieć, to są "pełne" tego pustostanu!
      :)))

      Usuń
    3. "Pełne pustostanu". Od wczoraj jesteś moją Nadworną Mistrzynią Słowa!!!
      :)

      Usuń
    4. Dlaczego od wczoraj?

      Usuń
    5. Coś znowu "zmalowałam"?

      Usuń
    6. No wiem! "Bo ja tak mówiłam żartem, dobry żart..."
      Można powiedzieć puste kobiety, ale to nie to samo;)

      Usuń
    7. No, dzisiaj "pełnię pustostanu popełniłaś", a wczoraj "Ona matematyczka, a ja zakręcona" :))))))

      Usuń
    8. Jak krótko, to krótko! Po co się wikłać w przydługie tłumaczenia. Jedno zdanie i wszystko wiadomo:)

      Usuń
    9. Ale dowcip językowy Ci się wyostrzył :))))

      Usuń
    10. Zawsze był. Tylko często nie wiem czy mogę go" użyć" ;)

      Usuń
  2. Az poszlam sprawdzic do lustra. Jest gorzej niz myslalam.
    Bez kwasu wygladam niewyjsciowo. Pora umierac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo zapisać się do Iranu. Tfu! do kosmetyczki...

      Usuń
    2. Nie do tfarzy mi w czadarze, nie jade!
      Sama se ten kfas zapodam. :)))

      Usuń
    3. Asa tadrasa, zapodaj se kwasa!
      P. S. I koniecznie wstaw zdjęcie na blogu :)))))

      Usuń
    4. Nie chcialabys tego ogladac, obawiam sie. Najsampierw ten kwas wyprobuje na tylku. I co? Nadal jestes zdania, ze mam wstawiac zdjecie? :)

      Usuń
    5. Oczywiście! Ty bardzo ładne zdjęcia robisz :))

      Usuń
    6. Jak kcesz.
      https://dl.dropboxusercontent.com/u/37954845/Smiech/kissmyass4.jpg

      Usuń
    7. O, fucktycznie po kwasie! Wyżarło majtki!

      Usuń
  3. Spadłam z krzesła i w konwulsjach śmiechy potoczyłam się pod łóżko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklinowałaś się tam czy wylazłaś?

      Usuń
    2. Córa mnie na szczęście wyciągnęła za nogę - dobre z niej dziecko :-)

      Usuń
    3. Żeby Ci tylko to dobre dziecko nie chciało w przypływie miłości sprezentować seansu z kwasem :)))

      Usuń
    4. Ja je dam seans z kwasem!:P

      Usuń
    5. Nigdy nic nie wiadomo :))

      Usuń
    6. "Tys prowda" - "żem zapomniała"

      Usuń
    7. Dlaczego wyglądasz jak zakaz wjazdu?

      Usuń
    8. Blogger jakoś dziwnie zmienia kolorystykę mojego zdjęcia profilowego; wykasowałam wiec te przeróbki i na powrót wgrałam "oryginał", a u ciebie jakoś to nie załapało, nie wiem "dlaczemu"... Choć wnerwia mnie to niemiłosiernie

      Usuń
    9. A teraz wgrałam nowy obrazek, ale nie wiem czy się skopiuje na stare moje wpisy u Ciebie

      Usuń
    10. Czy na stare, to nie wiem. Teraz nie mam czasu sprawdzać.

      Usuń
    11. Kurczę, nie wiem, skąd Ty bierzesz te problemy z Bloggerem. Kiedyś jakieś błędy, potem z przełączaniem konta, teraz z obrazkiem... Nigdy mi się coś podobnego nie zdarzyło.

      Usuń
    12. Może Blogger mnie nie lubi... ale muszę go zmartwić - po kolejnych testach utwierdziłam się w przekonaniu, że tu i tak mi blogowo najlepiej

      Usuń
    13. Powinnaś mu jasno i dobitnie przedłożyć, że masz jego fochy w głębokim... poważaniu!
      :)

      Usuń
    14. Tak też robię cały czas i uparcie tu tkwię :-)

      Usuń
  4. Jak Bóg chce kogoś pokarać to mu rozum odbiera, co wynika z tekstu.
    A pełnię pustostanu zapamiętam i zastosuję. Na razie udaję się chorować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jaką taką... godnością oddaliłaś się chorować :)

      Usuń
    2. Jeśli ledwiełażenie nazwać godnością, to tak, godnie choruję :)

      Usuń
    3. No to nie będę. Będę za to leżeć przez tydzień odłogiem.

      Usuń
    4. I tak mi mów!
      Serdecznie gratuluje i szczerze zazdraszczam! :))))))

      Usuń
    5. Bóg zapłać, dobra kobieto :) O, pardon - zła kobieto, bo Ty zła kobieta jesteś :)

      Usuń
  5. Padłam :))) Miszczyni szypkiej riposty jesteś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja sobie chyba tego kwasu na twarz nie będę robiła . .... :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. NARYSUJ !!!
    Piszę wszędzie gdzie mogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz, po tylu godzinach, nie mam pojęcia...
      Dopiero weszłam. Pewnie sobie przypomnę.

      Usuń
    2. Kropki narysuj!
      Teraz, to już musztarda po... I wyjaśnila się cała sytuacja. Rysowanie odpada.

      Usuń
  8. Śmiechłem! :D

    Ale że tak zapytam z czystej jak źródełko górskie ciekawości... Często przejawiasz takie właśnie, doprawione odrobineczką złośliwości poczucie humoru? ;> Bo jeśli tak, uprzedzam: lista Twoich wrogów może ulec powiększeniu ;)

    Pozdrawiam i na Urodziny Polanki zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam z przyjemnością: wraz z upływem czasu wydłuża się również lista osób, które mogą pocałować mnie w d... :)))
      P. S. Lecę!
      P. S. 2. Podoba mi się hasło: "śmiechłem" :)

      Usuń