niedziela, 1 marca 2015

247. Tunezja: postój



W drodze na pustynię robiliśmy postoje. Jeden z nich, nieco dłuższy od pozostałych, wypadł w nieznanym mi miejscu, gdzie Nieletnia starym zwyczajem przystąpiła do wypicia herbaty miętowej, na co ja się, oczywiście, nie zdobyłam. Poprzestałam na soku ze świeżo wyciśniętych owoców. Skorzystawszy z toalety o pięknych, oryginalnych oznaczeniach damsko-męskich (z powodzeniem zastępujących rodzime kółka i trójkąty), rozejrzałyśmy się nieco po okolicy. Nie wiem, co to było za miejsce, ale cieszyło oczy bielą i błękitem.









26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie niebieski. Doskonale wpływa - kolorystycznie! - na mój nastrój.

      Usuń
  2. A na trzecim zdjeciu jest toaleta dla wielbladow? ;)
    Oraz czy nie balas sie zezrec jakiejs ameby w tym swiezo wycisnietym soku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyyyy... Do głowy by mi nie przyszła ameba!

      Usuń
    2. A widzisz! Madrzy ludzie ostrzegaja, zeby na egzotycznych urlopach pic tylko przegotowane.

      Usuń
    3. To mądrzy ludzie nie mają wiedzy o złych kobietach. Na mój widok wszelkie ameby i inne drobne ustroje spieprzają w popłochu! :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do grona zdziwionych / zbulwersowanych!

      Usuń
    2. To jest pora do niczego się nie nadająca, nawet do dojenia krów!

      Usuń
    3. No co! Sam widok relaksuje, zwłaszcza to ostatnie zdjątko :) I pierwsze też. Wszystkie zresztą! Samaś wyżej napisała, że ten post ma działanie pozytywne... :)

      Usuń
    4. Ma. Ale w środku nocy - poza łóżkiem i snem sprawiedliwego - nic nie relaksuje i nic nie ma działania pozytywnego!

      Usuń
  4. Takie niebo...
    W tamtejszym słońcu wszystko wygląda inaczej. Kolory są niesamowicie nasycone, żywe. Zobaczyć to na własne oczy.
    Ależ mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam słabość to zabudowy w tonacji biel, błękit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpię na to samo :)

      Usuń
    2. Całkiem spokojnie mogłabym tam zamieszkać :)

      Usuń
    3. O, co to, to nie! Temperatury dyskwalifikują miejsce.

      Usuń
  6. Ale niebieskości :)) A wejście do męskiej toalety jest na zdjęciu czwartym od góry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Męskiego nie umieściłam, zamotało się gdzieś tam w jakimś takim folderze i nie chciało mi się grzebać.

      Usuń
  7. Widoki bajkowe, pełen relaks. Zdjęcia zachęcają do odwiedzenia tego kraju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspominam go jako bardzo sympatyczny.

      Usuń
  8. Ślicznie egzotycznie... Słońce, biel, błękit, przestrzeń, zupełnie inne klimaty :)

    Zawsze jak czytam o Twoich podróżach to bardzo zazdroszczę :) A jest czego :)

    Zapraszam Cię na specjalna notkę dla Pań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaneńki, ja sama sobie zazdroszczę! :))

      Usuń
  9. Tak piękne w kolorach i kształtach, że aż dech zapiera!

    OdpowiedzUsuń