niedziela, 15 marca 2015

251. Wieszam się



Jak w tytule.

88 komentarzy:

  1. Trzeba zrobić restart i przeczyścić odpowiednik programem dla zawieszonych Frau!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zeby tak zaraz?
    A moze potrzebujesz z kims pogadac? Albo kogos, kto tylko poslucha i posluzy wlasnym rekawem do wysmarkania sie?
    To jestem, jakby co...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Utożsamiam się z moim blogiem - zawieszam jego pisanie na czas bliżej nieokreślony.

      Usuń
    2. To pisz, qrna, ze zawieszasz, a nie ze sie wieszasz, bos mnie wystraszyla.

      Usuń
    3. No przecież to jeden czort...
      Wszystko jest jeden czort.

      Usuń
  3. No baaardzo oryginalne.
    Wejdź sobie na blog, o którym pisałem ostatnio, od razu Ci się polepszy jak przeczytasz, co pani wsicholog piesrzeczy, pardon, psycholog wszechrzeczy ma Ci do powiedzenia. Bo wie o Tobie wszystko, a nawet więcej, albowiem jest zapewne również kałczem i może Cię wytrenować tak, że Ci id, ego i superego w trójcy jedyne przeflancuje na brokuły z bułką tartą albo zrobi z Ciebie miłośnika ogrodnictwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaszmij, kocham Cię (za ten komentarz)!

      Usuń
  4. Ale, że co? Komp fiksuje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ctrl + Alt(lewy) + Del i będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komputerze to wiem, gdzie są Ctrl, Alt i Delete. Ale gdzie ja je mam, to nie wiem!

      Usuń
    2. Lewe ucho i dziurka w nosie + prawe oko, to by było to. Chyba :)

      Usuń
    3. E. To nie będę sobie grzebać. W dziurkach.

      Usuń
    4. Nie grzeb, tylko naciśnij. Jak klawisze :)

      Usuń
    5. No przecież wpuknę sobie gałkę oczną do środka pustego łba! I będzie mi grzechotać :))

      Usuń
    6. Nie będzie. Wypełnienie posiadasz.

      Usuń
    7. Chwilowo nie jestem pewna...

      Usuń
  6. Mam wsiadać w pojazd do Ciebie?
    Późno już !

    OdpowiedzUsuń
  7. ??? Rozumiem, że komputer się wiesza?

    OdpowiedzUsuń
  8. Znaczy, że bloga wieszasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.
      Zgubiłam się i muszę się odnaleźć.

      Usuń
    2. Tak bywa, mnie też czasem dopada. Odnajduj się na spokojnie, i wracaj - jak będziesz gotowa!!!!
      Ja będę czekać :)

      Usuń
    3. To ja się cieszę :)

      Usuń
  9. O, znowu nie ma mojego komentarza!
    Wystraszyłaś mnie...Jak bym chodziła, wsiadłabym wczoraj w pociąg. B. Cię lubię i,przynajmniej duchowo, wspieram i jestem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ethel... Też Cię kocham :)

      Usuń
  10. Skoro się zgubiłaś i to jest powód wieszania (bloga) to ja może wpadnę z zestawem map i atlasów...
    Leslie Warszawski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj, Leslie. Nawet nie wiesz, jak by mi się przydał jakiś porządny atlas... Albo chociaż plan...

      Usuń
    2. Jak będę w okolicy dam znać.

      Usuń
    3. Dobrze.
      A ja może jednak zmienię decyzję - wszak kobieta zmienną jest jak cholera...

      Usuń
    4. Już klasyk to przewidział...
      https://www.youtube.com/watch?v=uvhUmzBP_aI
      Pozdrawiam

      Usuń
    5. Owszem, owszem, zdarza mi się go często cytować :)

      Usuń
    6. Tu masz jeszcze piosenkę tamtyczną. Związaną z wieszaniem.
      https://www.youtube.com/watch?v=LSL2BGHaY8I
      Pozdrawiam

      Usuń
    7. O matko... Poświęciłam się i wysłuchałam tego w całości, ale straszliwie nie lubię takiego smętnego pitolenia.

      Usuń
    8. Ja też. Ale tytuł mnie zainspirował.

      Usuń
    9. Znasz tę Frau? https://vimeo.com/user506858

      Usuń
    10. Nie przedstawiła mi się!!! A podobna do mnie toczka w toczkę...

      Usuń
    11. Szczególnie to kółko w uchu...

      Usuń
    12. I tatuaż na szyi! Czarne oczy też...
      Obejrzałam sobie jej mieszkanie, to jakiś horror. W takim wielkim apartamencie taki bajzel!

      Usuń
    13. Wypisz, wymaluj Lisbeth Salander...

      Usuń
    14. Jak kto uważa :) I tak wersja szwedzka jest dużo lepsza niż amerykańska..

      Usuń
    15. Najlepsza rzeszowska :)

      Usuń
  11. Czyli stara, dobra ekipa się wykrusza...
    Pozdrawiam,

    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem... może niekoniecznie. Może to tylko chwilowe, muszę sie zrestartować.

      Usuń
    2. Musimy kupić dobrą zaprawę i zapobiec wykruszaniu!!!

      Usuń
    3. Ba... Ale gdzie taką znaleźć?

      Usuń
    4. Można zrobić z odpowiednich składników!

      Usuń
    5. Nie kombinujcie jak grupka fachowców od zalepiania dziur w ścianie tylko skupcie się na przywróceniu naszej Frau Be społeczności blogowej. Ale zabrzmiało :-)

      Usuń
    6. Jak resocjalizacja kryminalisty :)

      Usuń
    7. Egzorcyzmy by odprawić... ?

      Usuń
    8. Okadzić Cię dymem zdrowotnym, ale ostrożnie, żebyś się nie podwędziła...

      Usuń
    9. Wędzone ponoć lepiej się trzyma!

      Usuń
    10. Żebym się trzymała? Czyli nie puszczała?!

      Usuń
    11. Trzymać się będziesz, puszczać się możesz, ja Ci nie wróg :)

      Usuń
    12. Ale i nie przyjaciel!

      Usuń
    13. Nie wiem, takie jest powiedzenie :))

      Usuń
    14. Oglądam właśnie, jak Asseco Resovia gromi Jastrzębski Węgiel. Fajnie grają.

      Usuń
    15. Słucham...???
      Że kto robi komu co...???!!!

      Usuń
    16. Wyrywają sobie zakupy...? Pakują...?

      Usuń
    17. Odbywa się transmisja telewizyjna meczu piłki siatkowej pomiędzy drużynami Asseco Resovia Rzeszów i Jastrzębski Węgiel Jastrzębie-Zdrój. Transmisję realizuje kanał telewizyjny Polsat Sport.

      Usuń
    18. No - ścinają, serwują i wszystko w siatę :-0

      Usuń
    19. Wcale nie, bo Asseco wygrało i jest w finale PlusLigi :)

      Usuń
    20. Boże, o co ja pytam... Czytasz i nie grzmisz!

      Usuń
    21. Maugosias, ja rozumiem, że serwują jakieś pyszne dania i klienci zabierają je w siatę, ale co z tym ścinaniem? Komuś głowę czy szczypiorek do tych specjałów?

      Usuń
  12. Wyjazd do ciepłych krajów, owoce, ciepła słona woda, słońce i doborowe towarzystwo! Chociaż, jeśli się nie mylę, zbyt dużego tłumu nie lubisz.
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce jest pomocne w wędzeniu ;)))

      Usuń
    2. Nienawidzę wystawiania się na słońce. A do tego mam alergię.

      Usuń
    3. Ale w sumie recepta dobra, tylko...
      1. Skąd wziąć urlop, którego nie mam?
      2. Skąd wziąć bezpieczne ciepłe kraje, skoro MSZ wydał taki a nie inny komunikat?
      3. Skąd wziąć dobre towarzystwo na wyjazd?

      Usuń
    4. Fakt!
      ad 1- poczekać do.
      ad 2- może być południe Europy
      ad 3- towarzystwo, do czasu wyjazdu, na pewno znajdziesz.
      :)))

      Usuń
    5. No proszę. Gadasz z sensem!

      Usuń
  13. Oj... Mam nadzieję, że nie stało się jakieś nieszczęście...

    I że zawieszenie nie potrwa zbyt długo...

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem.
      Chwilami wydaje mi się, że to koniec zawieszenia, innym razem - że jeszcze nie...

      Usuń
  14. No może już starczy tego wieszania? Należysz do nielicznej grupy tych, którzy najpiękniej wywijają muletą. No to może co wywiń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurdesz nad kurdeszami, Ty to umiesz zmotywować...

      Usuń