środa, 27 maja 2015

265. Moje dziecko ma pomysły



Moje dziecko ma pomysły. Ostatnio na przykład, z okazji urodzin ulubionego kolegi, napisało mu… 2,5 metra życzeń. Na sylwestrowej serpentynie, którą później ciasno zwinęła i leciutko zakleiła na końcu, żeby się nie rozwinęła. Następnie przekroiła ostrym nożem jajko-niespodziankę z czekolady w miejscu łączenia. Ze środka wyjęła zabawkę i w jej miejsce włożyła rulonik 2,5-metrowych życzeń. Czekoladowe jajko ponownie skleiła (wystarczyło przejechać po brzegach rozgrzaną łyżką) i zapakowała w oryginalne opakowanie. Wyglądało jak nówka prosto ze sklepu!
A teraz dzieciątko urządziło mi Dzień Matki.




Dostałam pudełko ręcznie ozdobionych cukierków – każdy oklejony był misternie jakimś napisem. Napis na na pudełku głosił: „Zjedz mnie, gdy…”, a na cukierkach wypisane były dokończenia tej frazy:
- wyszedł Ci smaczny obiad
- zamarzy Ci się daleka podróż
- mnie kochasz
- zjadłaś obiad (czas na deser)
- wróciłaś z pracy
- już coś zjadłaś, ale chcesz jeszcze
- nie masz dobrego powodu
- komputer zamula
- masz okres
- masz problem
- pragniesz zrozumienia
- nie masz na nic siły i ochoty
- ciemno za oknem
- jest poniedziałek
- dostałaś pieniądze,
- wróciłaś z zakupów
- pusto w domu
- miałaś dziiiiiiwny sen
- czeka Cię ciężki dzień
- masz bałagan w pokoju
- wygadałaś się za wszystkie czasy
- brakuje kasy
- właśnie umyłaś podłogę
- masz ochotę na galaretkę
- jesteś smutna
- Whiskas się skończył
- za mało cukru we krwi
- nakarmiłaś koty i śledzie
- jesteś szczęśliwa
- myślisz o mnie
- masz za dużo myśli
- kot ciągle miauczy
- nie masz z kim pogadać
- rozpływasz się z upału
- masz wolne
- czytasz dobrą książkę
- pada deszcz
- musisz zrobić pranie
- przyszła poczta
- piszesz pracę
- chce Ci się śmiać
- jesteś pełna życia
- chcesz płakać
- idziesz do pracy
- masz na sobie coś czerwonego
- potrzebujesz przerwy
- nie masz nic do roboty
- dyrektorka Cię wkurzy
- jest gorąco
- dopiero ranek
- jesteś sama w domu
- już wieczór
- pracy za dużo
- zgubiłaś coś
- słuchasz radia
- nudzi Ci się
- nie masz w co się ubrać
- makijaż nie wychodzi
- za dużo myśli w głowie
- chcesz się przytulić
- jesteś niewyspana
- masz podły humor
- wkurzy Cię ktoś znajomy
- wypiłaś kawkę
- jest piątek
- pustka w głowie
- jest zimno






Oprócz tego zastałam mieszkanie usiane serduszkami kryjącymi we wnętrzu malutkie karteczki. Znajduję je wszędzie – w szufladzie ze sztućcami, pod poduszką, w szafce z bielizną, w garnkach, w kosmetyczce. Karteczki głoszą, co następuje:
- Dajesz mojemu życiu kolory!!!
- Nikt Cię nie przebije w byciu świetną :)
- Uśmiechnij się! :)
- Po prostu... ♥ ♥ ♥
- Jesteś najlepsza
- Myślę o Tobie :)
- Ludzie mogą mi zazdrościć takiej fajnej mamy <3
- To Twoje święto, ale pamiętaj: kocham Cię ZAWSZE!
- Mam nadzieję że wiesz, o jakim słowie na „K” myślę... (nie „kawa” ani nie „kurnik”!)
- Jesteś moim szczęściem :D
- Dziękuję, że jesteś.
- Jedni mają fajne buty, ja mam fajną CIEBIE <3
- Po co mi Super Niania? Mam SUPER MAMĘ!
- Na loterii genetycznej wygrałam głównie SZCZĘŚCIE (w postaci Ciebie) <3
- Głowa do góry ;)
- Dzięki Tobie się uśmiecham (Ty też to zrób. Już!)
- Kotki też Cię kochają (ale ja bardziej)
- Dasz radę! Przekaż innym, że Cię nie oddam!
- Kocham… (zgadnij, kogo?) Zgadłaś! CIEBIE!
- Bez Ciebie nic nie miałoby sensu!
- Nie ma lepszej od Ciebie <3
- Dziękuję Ci za wszystko!
- Czy już Ci mówiłam, że Cię kocham???


 


23 komentarze:

  1. I to jest najpiękniejsze :) Nic nie ma ważniejszego od miłości :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No i sie zwruszylam. Moim by sie nie chcialo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ma cierpliwość do takiej dłubaniny, ja zresztą też. To fajne zajęcie :)

      Usuń
  3. O matko i O MATKO! Rozpłynęłam się w uśmiechach :))))
    Moja Córcia kiedyś mi urządziła takie urodziny - 40-te... Do dziś pamiętam te życzenia rozłożone wszędzie, nawet do psa przyczepiła! :)))
    Cudowną masz Córkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, jasne, przecież PO MNIE taka cudowna :))))))))

      Usuń
  4. Alez ja Ci zazdroszcze..................

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo moja pomysly to ma, ale zyczen od niej z zaden sposob nie dostalam juz od paru ladnych lat. Ani na swieta, ani na Dzien Matki, ani na urodziny. Przykro.

      Usuń
    2. No tak, prawda, że przykro. Może w tatusia się wdała...?

      Usuń
  5. Dziecko egzamin zdało na dziesiątkę:) Świetną masz córcię:)
    Możesz się zrewanżować na Dzień Dziecka! To już blisko, kilka dni:)
    Siadaj i wymyślaj fikuśności (od fikuśny;))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast wymyślać fikuśności, poległam wczoraj i spałam... i spałam... i spałam... i spałam...

      Usuń
  6. Ufff, myślałam, że tylko ja mam tak przechlapane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam :) Ale to bardzo miłe przechlapanie!

      Usuń
  7. Nigdy niczego takiego nie zrobiłem, ale też nie dostałem. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leslie, bo Ty jesteś chłopak. A chłopaki się w takie skomplikowane rzeczy raczej nie bawią :)

      Usuń
  8. Wzruszyłam się czytając ....
    Masz niesamowitą córkę i jesteś niesamowitą mamą...

    Serdeczności dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to normalna, zwyczajna córka...

      Usuń