wtorek, 8 grudnia 2015

307. Gra wstępna



Nadciągające święta to dla wielu zapowiedź Armageddonu. Już za chwileczkę, już za momencik zaczniecie się kręcić, krzątać, sprzątać, trudzić rozlicznymi czynnościami kurzodomowymi, aktualnie jednak wciąż deklarujecie jesienno-zimowy marazm. Szalenie spodobał mi się minikonkursik u Lidii – bardziej na rozruszanie niż na rywalizację o złote gacie. Zainspirowana, wymyśliłam dla jeszcze nieruchawych i już ruchawych gospodyń i gospodarzy oraz całkiem normalnych jednostek ludzkich płci dowolnej GRĘ WSTĘPNĄ domowej roboty. Z nagrodami.
Uwaga, uwaga! Achtung, Achtung! Внимание, внимание!
GRA WSTĘPNA jest banalnie prosta. Celem przygotowania się do okołoświątecznej krzątaniny należy zamyślić się na temat sprzętów domowego użytku, a następnie odpowiedzieć trzeźwo i lapidarnie, w jaki sposób się je użytkuje, innymi słowy – do czego służą.
Pełen zestaw odpowiedzi należy przysłać na adres widniejący na blogu po prawej stronie.
Zwycięzcą zostanie ten, kto najtrafniej wytypuje przeznaczenie każdego z listy przedmiotów. Dziecinnie proste! Na odpowiedzi czekam do północy w piątek 10 grudnia. W niedzielę opublikują prawidłowe odpowiedzi oraz listę zwycięzców. A zatem:
Do czego mogą służyć niżej wymienione sprzęty domowe?
- akwarium,
- bieliźniarka,
- biurko,
- doniczka,
- durszlak,
- koszyk na owoce,
- koszyk na pieczywo,
- lodówka,
- łóżeczko dla lalek,
- makutra,
- mała torba podróżna,
- pochłaniacz zapachów,
- pralka,
- przedłużacz z listwą,
- regał na książki,
- reklamówka,
- stolik na gazety,
- stolnica i wałek,
- stół kuchenny,
- suszarka do prania,
- szafka kuchenna,
- szuflada kuchenna,
- suszarka do naczyń,
- telewizor,
- torebki damskie,
- walizka,
- wiadro i szmata do podłogi,
- wieża audio,
- zgrzewka mleka,
- zlewozmywak kuchenny.
Proste, prawda?
No to czekam!
A dla chętnych dogrywka: co przedstawia poniższe zdjęcie?


30 komentarzy:

  1. Gruby Fiu! Albo inny członek aryskotracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecie to kot z ratalkami w oczach - to latwe.
    Ale to gorne trudne. No dobra, juz wyslalam odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciu to kociamber, of kors ;)
    A pytania wymagają głębszego namysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśl, myśl - myślenie ma przyszłość!

      Usuń
  4. No przeca kot.
    A tymi pytaniami mnie zabiłaś. Ale dobra, odpowiem. Może u mnie służą niekoniecznie do tego do czego u Ciebie ale niech tam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze posprawdzam, co do czego służy :)

      Usuń
  5. Oczy kota oświetlone przez błysk flesza :) a odpowiedzi wysłałam na maila. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie przedstawia cudnego kociaka z dużymi oczkami, który czeka na głaski.

    Jakoś nie lubię zbyt długo przebywać w kuchni, wolę się bujać po manowcach poezji...

    Ale może wrócę i się pogłowię, bo z wykazaniem wiedzy będzie ciężko.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, rozumiem Cię, bo ja też nie kurzodomowa jestem i to bardzo. Ale to jest wyjątkowy konkursik :)

      Usuń
  7. W zależności od posiadanej siły, dobra Pani Domu, wszystkie opisane rzeczy może wykorzystać do napierdalania męża. Ewentualnie do opierdalania za ich stan techniczny (w sensie, że nie są naprawione).
    Czyżby na zdjęciu był kot husky?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leslie, jesteś szalenie inspirujący! :))

      Usuń
    2. Zawsze chętna do skorzystania.
      (Matuchno, jaki Wersal!)

      Usuń
    3. Jeszcze nie osłabłam od czytania tego Wersalu, a to znaczy, że nie jet go za dużo;)
      W obecnych czasach raczej zbyt mało!

      Usuń
    4. Co prawda, to prawda...

      Usuń
  8. ale fajny konkurs, niestety za późno na Ciebie trafiłam. Ale to nic, z ogromną przyjemnością przeczytam odpowiedzi zwycięzców. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przegapiłam fajny konkurs! Niestety praca pożarła mnie ostatnio i czasu było mało. Ale nic z niecierpliwością czekam na odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie podobnie jak Singielkę pożarła praca, więc napiszę tylko, że na ostatnim zdjęciu oczywiście jest kot! Czarny.
    Z dwoma ślipiami. A w każdym razie ja go widzę.
    A wszystkie wyżej wymienione sprzęty domowe mogą służyć kotu jako:
    - posłanie
    - zabawka
    - miejsce odpoczynku
    itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca to jest po prostu czyste ludożerstwo!

      Usuń
  11. Kurde, chyba już po ptokach co? Ale tak, czy siak ostatnio zgniła jestem jak ta pogoda i brak mi polotu.
    Mam nadzieję że podzielisz się tymi lotnymi pomysłami dziewczyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielę się, właśnie klecę post. Ale po ptokach nie jest, macie czas do północy.

      Usuń
  12. Nawet się nie trudziłam. Czekam na efekty. Mój kot też miewał (a) bo to dziewczyna była, pomysły.

    OdpowiedzUsuń