czwartek, 24 grudnia 2015

311. Wesołych Świąt, oczywiście!


30 komentarzy:

  1. Tobie również :) I Twoim domownikom :)
    Może odezwą się dzisiaj ludzkim głosem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nareszcie ja przemówię? :)

      Usuń
    2. Dawaj :) Jak najbardziej :)

      Usuń
    3. Ludzkim głosem! Ale będzie numer :)

      Usuń
    4. Numery muszą być ;) życie urozmaicają - te pozytywne ofkors

      Usuń
    5. Trochę już nie wiem, co jest pozytywne, a co negatywne w moim wykonaniu :)

      Usuń
  2. Jedno kocie oko wygląda na turkusowe;) Zwróciłam uwagę, bo bardzo lubię ten kolor. Wcale się nie zdziwię, jeśli kot do Ciebie przemówi ludzkim głosem:)
    Spokojnych i wesołych Świąt Życzę Wam obu , czyli Tobie i Twojej Córci.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To źrenica, oko jest miodowożółte. Ta kota nie przemówi, od 1,5 roku nie ma jej już wśród nas.

      Usuń
    2. No popatrz, a wygląda jak żywa;)))
      Na poważnie, świetnie świetnie wyszło zdjęcie , o którym napisałam. Mnie coś podobnego nigdy się nie udało.
      Pa:)))

      Usuń
    3. To lampa błyskowa zrobiła.

      Usuń
    4. Mojemu kotu też takie oko wychodzi na zdjęciu czasem ;)

      Usuń
    5. Oko kota. Takie opowiadanie Kinga jest!

      Usuń
  3. Bukcizaplacdobrakobietowzajemnosci. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tez chce Ci się ryczeć?
      Tak tylko pytam...

      Usuń
    2. Przecież wiesz... Pracuję dziś i jutro, więc tych Świąt będę miała tak naprawdę trochę od jutrzejszego popołudnia. Takie życie...

      Usuń
    3. Może to i lepiej?
      Sama nie wiem...

      Usuń
    4. Jak już mówiłam, i Scarlett też: Pomyślę o tym jutro... :)

      Usuń
    5. Wiesz co? Ja już tyle "pomysleń" przekładam na jutro, że nie wiem, czy przypadkiem już w ogóle nie przestałam myśleć :)

      Usuń
  5. oczywiście Tobie też :D i naturalnie magicznych, cokolwiek to oznacza ;)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cierpię magicznych! Chcę normalne :))

      Usuń
  6. Magię sami tworzymy, więc takiej magii jaką potrafisz stworzyć w te święta. :)
    Dobrych Świąt, niech będą dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej magii. Dobre święta są o wiele lepsze od magicznych :)
      Nawzajem!

      Usuń
  7. Wszystkiego, co najlepsze, Be!
    Oby spełniły się najskrytsze marzenia...

    A tak a propos magii - to odrobinka tej białej w dobry czas nie zaszkodzi. ;-))

    Pozdrawiam, moje koty wygrzewają się przy kominku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pewnie też by chciały, ale kominka nie mam...

      Usuń
  8. Oczywiście zgniłe liście. No co, nie żartuję. Rowerem dzisiaj z tonę przejechałam :-)
    No to najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja Ci życzę, żeby od teraz wszystko było o wiele, wiele lepiej!!!
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przyjmę taki obrót rzeczy...

      Usuń