czwartek, 22 grudnia 2016

377. A pod choinkę chcę hipopotama!





28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To równie nieosiągalne, jak moje życzenie. Pozostaje tylko ta piosenka, która poprawia mi nastrój.

      Usuń
  2. A ja dzisiaj zaklładając buciki przed wyjściem do fabryki se śpiewałam: "All I want for Christmas is.... a new Ferrari...". Na to mój chłop odśpiewał mniej więcej "To se nie dostaniesz, nawet zabawkowej wielkości..."
    I tak to w życiu jest, marzenia się nie spełniają.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czyje tak?
    Mnie się spełniają, gdy sama sobie kupię!
    Chcę mieć rajskie życie i święty spokój. Na razie, to mogę sobie jedynie pomarzyć!
    Kiedy byłam dzieckiem, wymarzonej lalki też nie dostałam.
    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknego Czasu!

    Wielkimi krokami piękny czas nadchodzi,
    niech Ci jak najlepiej w życiu się powodzi,
    także w Nowym Roku o każdej godzinie,
    niechaj nic co dobre Ciebie nie ominie.

    KASIU!

    ✰ Życzę Ci z całego serca radosnych i zdrowych
    Świąt Bożego Narodzenia …
    serdecznie pozdrawiam, j. ✰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest i nie będzie przepiękny, ale dziękuję. Odwzajemniam, oczywiście.

      Usuń
  5. Wesołych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia !

    P.s zamiast hipcia może słonia? Podobno przynosi szczęście, ale chyba również nieosiągalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chciałam słonia... Dostałam w zamian żyrafę.

      Usuń
    2. Słoń, duże zwierzę i żyrafa też.
      Darczyńcy było "wsio rawno"! Tobie... niekoniecznie!

      Usuń
    3. Właśnie tak. A żyrafa to nie słoń...

      Usuń
    4. A słoń to nie żyrafa. Jednak oba te zwierzaki mają wyjątkowe gabaryty.Jedno wzwyż, drugie wszerz;)

      Usuń
    5. Jak żyrafa nogi rozstawi... Do picia wody ze strumyka, czyco? Też jest wtedy stabilna...

      Usuń
    6. Ale ja chcę słonia!!!

      Usuń
  6. Ostatnio nie miałam za bardzo siły na kolejne marzenia, bo jestem zajęta finalizowaniem obecnych. Nie ma tak, że same się te marzenia spełniają, ale sporo można spełnić sobie samemu.
    Uściski i hipki w różnej postaci, takie jak lubisz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak są rzeczy, które od nas nie zależą.
      Dzięki za zgrabne życzenia :))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie, oczywiście, że nie. Ja nigdy nie dostaję tego, czego chciałam.

      Usuń