piątek, 20 stycznia 2017

383. Dwa, dwa i dwa, czyli szatan i komunikacja



Zadzwonił do mnie przyjaciel ze stolycy. Konkretnie po to, aby zadać mi pytanie, co tam właściwie w tym moim zaścianku się wyprawia, bo ponoć diabeł pekaesem pomyka.
Kopara mi na to dictum acerbum opadła aż na płetwy, toteż rzuciłam się zachłannie do źródeł i oto, co udało mi się ustalić.
Na terenie miasta pojawiły się ni mniej, ni więcej, tylko dwa autobusy PKS, które – w ramach świadczonych usług, jak najbardziej odpłatnych – zostały opatrzone plakatem reklamowym Antyradia, które usiłowało promować akcję „We mnie jest rock”.


Tymczasem czujni aktywiści ciemnogrodu zwietrzyli w plakatach mrożące krew w żyłach zagrożenie, mianowicie samego… ciii… złego. Apage, satanas!
Dzielni przedstawiciele czarnej reakcji nie zasypiając gruszek w popiele podjęli natychmiastową interwencję u przewoźnika.
Liczebność armii zwala z nóg – podobno wysłano aż dwa listy i wsparto je kolejnymi dwoma telefonami. Co zrobił śmiertelnie przerażony przewoźnik? Ano, tak się zatrwożył i tak się przejął uczuciami religijnymi bogobojnych ciemnogrodzian, że… nie wypuścił pojazdów w trasę! Satanistyczne plakaty zostały usunięte i zastąpione innymi.
W tym miejscu rodzą się fundamentalne pytania.
Gdzie my, kurwa, żyjemy?!
Jak to możliwe, że mniej niż garstka oszołomów terroryzuje największe przedsiębiorstwo przewozowe w mieście wojewódzkim wytworami chorych umysłów?!
Ktoś w PKS-ie powinien za to zdrowo beknąć, a rząd promujący obskurantyzm i zacofanie należałoby bezzwłocznie wystrzelić w kosmos.

P. S. Nie dalej jak dwie godziny temu osobiście jechałam autobusem miejskim. Donoszę uprzejmie, że złe w postaci plakatu zalęgło się już także w MPK. Na własne oczy widziałam!
 

68 komentarzy:

  1. Gdzie my, kurwa, żyjemy?!
    Jak to, gdzie? W najjasniejszej katolickiej. A garstka oszolomow nie sterroryzowala li jedynie najwiekszego przewoznika w miescie, ale dokladnie caly kraj. Inna rzecz, ze ten caly kraj w pelni sobie na to zasluzyl ze swoja przekleta mentalnoscia. Szczegolnie ze strony tzw. opozycji, ktora zamiast sie jednoczyc zwartym frontem, albo kradnie, albo szarpie sie za loczki i szuka hakow na innych. A kurdupel ino lapki zaciera, nic nie musi robic, a rosnie mu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nie najjaśniejsza katolicka, a klechistan, który ze swoimi katotalibami prowadzi jakiś chory dżihad z normalnością.

      Usuń
    2. Prosto piekło i szatani...

      Usuń
    3. + kociołki z olejem Kujawskim.

      Usuń
    4. Katotaliby - miodzio określenie! Mają swojego Chrystusa Króla i Jego Matkę - Królową Polski - a czy spytali Ich, czy im ta godność pasuje?
      A słyszałaś o dziewicach konsekrowanych? To jest dopiero... hmmm, sama nie wiem jak to nazwać - za głupie na fanatyzm nawet

      Usuń
    5. Stąd już prosta droga do konsekrowanych konsekrowanych prostytutek :)

      Usuń
    6. No, jak zaczną obsługiwać wszystkich świętych, ty i tak to można nazwać :)

      Usuń
    7. Patronem prostytutek jest św. Mikołaj :))

      Usuń
    8. A wszystkie dzieci uwielbiają jego wizyty;)))

      Usuń
    9. Bo dzieci to przyszłe prostytutki i przyszli alfonsi.

      Usuń
    10. Przypuszczalnie....
      Zgódźmy się, że jednak nie wszyscy;)

      Usuń
    11. Teraz to już prawie wszyscy.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. E tam...satanistką jestem już od dawna, bo zamiast kolczyka miałam krzyżyk w uchu i na czarno malowane paznokcie;D.
      Ponadto pop na religii nazywał mnie "satana".
      Nigdy nie wiesz kto kim ;]

      Usuń
    2. Uwielbiam malować paznokcie na czarno! I czarna odzież coraz bardziej mi się podoba. Myślisz, że to coś oznacza? :))

      Usuń
    3. Jeśli dodać jakiejś odpowiedniej muzyki;D
      https://www.youtube.com/watch?v=4F9DxYhqmKw&index=2&list=PLc3eJp_V3PgV1oU7sXOwqVjjl7_OiyykS

      Usuń
    4. Uwielbiam Enigmę i wszystkie jej piosenki. Tę też!

      Usuń
  3. Wstyd się przyznać ale w mojej rodzinnej "wsi" najgłośniej krzyczeli - słucham bo lubię sarkazm i specyficzne poczucie humoru prowadzących no i domowy student słucha głośniej niż by koty chciały
    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mieszkancy-rzeszowa-o-kampanii-antyradia-propaguje-satanizm-i-obraza-uczucia-religijne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojrzeszów ... qrwa jego mać - debili nie sieją - sami się rodzą . A miasto najpiękniejsze w Polsce - szkoda że nie można tego o mieszkańcach powiedzieć

      Usuń
    2. Ładne ale u mnie dominuje lokalny patriotyzm więc mogę nie być obiektywna

      Usuń
    3. Ale wielu przyjezdnych to potwierdza.

      Usuń
  4. Ty się cisz, że Cię na FB nie ma - dopiero by Cię trafiło, jakbyś sobie poczytała, co ludzie wypisują i co sobą reprezentują. Ciekawe, czy kiedyś moi znajomi docenią to, co znoszę w imię naszych znajomości w tym przybytku (FB)...;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma mnie i nie będzie. A co wypisują?

      Usuń
    2. Oj, różności świadczące o nasileniu głupoty; zarzucają ludzi "świętymi obrazkami", namawiają na wpłacanie na różne "kościelne cele" itd., długo by wymieniać

      Usuń
    3. W klechistanie to nihil novi sub sole. Będzie gorzej, gdy zaczną to rozprowadzać jak obowiązkową prenumeratę.

      Usuń
    4. Jeszcze nie obowiązkową, ale prawie. Już i mnie, w nowym mieszkanku, dziewice jakoweś,podstarzałe, odwiedziły, namawiając na zakup czy też przyjęcie lektur "wyjątkowo mądrych" i na temat. Ze zbolałym sercem musiałam odmówić, tłumacząc się brakiem gotówki na zakup. "O ja cie..." !

      Usuń
    5. Katolickie dziewice to były? Czy może świadkowie Jehowy?

      Usuń
    6. Nie, żadne "Jehowy".

      Usuń
    7. No to strach się bać! Katotaliby Cię nawiedziły.

      Usuń
    8. Jestem wolnomyślicielem, niereformowalnym.
      Na religię do matury chodziłam i wystarczy. Mam własne poglądy i lubię sama oceniać przeróżne sytuacje. NIKT nie będzie mnie uczył na "stare lata" co i jak mam robić. Wystarczy tych nauk.
      Mnie to już nie bierze.
      ;)))

      Usuń
    9. Chyba nikogo przy zdrowych zmysłach nie bierze.

      Usuń
    10. Dla katotalibów czy wręcz przeciwnie?

      Usuń
    11. Sądzę, że dla Ciebie ;)))

      Usuń
    12. Może i tak być. Ukłonów ci u mnie dostatek, ale i te przyjmę :)

      Usuń
    13. Od przybytku głowa i.t.d.!

      Usuń
  5. Co zrobić, może niektórym bliżej do czasów wzywania rogatych bogów, niż do koncertu Black Sabbath...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się to po prostu w głowie nie mieści i tyle.

      Usuń
  6. Widziałam tę reklamę dzisiaj na Eurosporcie. Jak widać, świat się nie boi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś ich słuchałem, ale ostatnio bardziej odpowiada mi Eska Rock. Nie oznacza to jednak, że będę usuwał Antyradio ze swojego otoczenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale plakaty usuń! I najlepiej nie wsiadaj do oplakatowanych autobusów.

      Usuń
    2. Niedługo ci "zrzeszeni " zorientują się i mogą zastosować ostrzejsze formy "instruktażu".
      Wtedy kupię sobie paralizator albo zrobię procę;)))

      Usuń
    3. Niestety, zdradziecki konkordat (było nie było, utrata suwerenności na rzecz obcego państwa) został podpisany i trwa nierozwiązany. Obawiam się, że procą dużo nie zdziałasz.

      Usuń
    4. Na nic większego nie mam pozwolenia;(
      Niestety:(

      Usuń
    5. Kochana, nawet z armatą nic byś nie zdziałała. Nec Hercules contra plures...

      Usuń
    6. "I Herkules dupa...." ???

      Usuń
  8. Jestem za tym by w komunikacji miejskiej puszczano takie piosenki ;)
    Akurat słuchałam i tak mi się skojarzyło ;))

    https://www.youtube.com/watch?v=NlDIF2dU0Ck

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja raczej wolę ciszę na pokładzie, bo zazwyczaj dosypiam :>

      Usuń
    2. Ale jaki luz by był. Bo pewna część zapewne by nie jeździła ;D

      Usuń
    3. Fakt! To bardzo praktyczne rozwiązanie :)))

      Usuń
  9. "A ja ... wybuduję sobie szklarnię......."!
    Oglądam teraz jakiś filmik o polowaniu na afrykańskie antylopy ...w USA!
    JAK zmusić ludzi do zaniechania takich praktyk? Jak zmienić ich mentalność? No jak?
    POdobno szkoły w USA są najlepsze na Świecie!
    U nich, jak twierdzą, wszystko jet NAJLEPSZE!
    Śmiem wątpić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacząć strzelać do idiotów.

      Usuń
    2. To Amerykanie twierdzą, że mają najlepsze szkoły na świecie, ale są w błędzie - widać to po ich wypowiedziach i czynach. Jedno co mają dobre to to, że dają więcej kasy na pewne badania naukowe, ale czy badaniami zajmują się tylko Amerykanie? Wątpię. Ja tez oglądałam kawałek tego filmu o polowaniach na antylopy w USA - to świadczy właśnie o braku człowieczeństwa, świadomości, wiedzy...

      Usuń
    3. Nigdy nie miałam najmniejszego sentymentu do Ameryki i przesadnego wyobrażenia o Amerykanach.

      Usuń