środa, 8 marca 2017

392. Zagadka muzyczna



Co łączy te dwa utwory?


Drugi

58 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mój stary biustonosz! :))

      Usuń
    2. Moze sie zmieszcze. :)
      Sama powiedz, skad ja mialam wiedziec, ze to w Twoim miescie. Nigdy nie zapuszczalam sie tak daleko na wschodnie rubieze, wiec nie znam, nie widzialam, nie slyszalam. A w ogole to nigdy nie wpatruje sie w tlo teledyskow. :)))

      Usuń
    3. Wschodnie rubieże, powiadasz... A wiesz, jak nazywają moje miasto? najdalej wysuniętą na wschód dzielnicą Torunia!

      Usuń
    4. A u nas bociany zawracają i psy szczekają podogoniem :D

      Usuń
    5. To doprawdy nic w porównaniu z tak zaszczytnym wyróżnieniem jak nasze...

      Usuń
    6. Panterko, ja komentarze pod teledyskami przeczytałam hahaha .... taka jestem sprytna :) a potem wujek gugiel dopowiedział mi na 100% :)

      Usuń
    7. A jak! Chociaż tego tak nie widać ;)

      Usuń
    8. No jak nie widać, jak widać?

      Usuń
    9. W necie tylko widać ;)

      Usuń
  2. W Twoim mieście obydwa teledyski nagrane :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może Ty w nich też wystąpiłaś??

      Usuń
    2. Chłe, chłe, kombinujesz, kombinujesz :)

      Usuń
    3. Lidka, nie wystąpiłam, bo takie gwiazdy jak ja są za drogie dla byle twórców :)

      Usuń
    4. No tak, trzeba się cenić :)) W sumie Denzela nie znam, Bałkanicę owszem - ale teledysk widziałam po raz pierwszy. Potężni ci panowie, Ty byś zginęła wśród nich :)))

      Usuń
    5. Albo oni pośród mnie :)))

      Usuń
    6. Chyba nie ... jesteś subtelną kobietką, a ci panowie za bardzo się roztytali, aż niezdrowo wyglądają.

      Usuń
    7. Cha, cha, cha, subtelną kobietką :)))

      Usuń
    8. A nie?? Na pewno jesteś, tylko ktoś głupot Ci naopowiadał i tyle ;)

      Usuń
    9. Ani chybi. Wywal wredotę, kup se takie wyszczuplające i od razu lepiej ;)

      Usuń
    10. Dzisiaj ujrzałam w Rossmannie lusterka powiększające x 10. Uciekłam stamtąd z krzykiem!

      Usuń
  3. Nie mam pojęcia, gdyż żaden nie jest w mojej estetyce i nie dotrwałam do końca 😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nic nie wygrałaś :)

      Usuń
    2. A było coś do wygrania? Wygrałam dzisiaj czekoladki, tulipany i trzy flaszki wina. Może nie muszę już nic wygrywać? 😁

      Usuń
    3. Pantera wygrała mój stary biustonosz. mam do rozdania jeszcze dziurawe rękawiczki :)

      Usuń
    4. Jak dziurawe, to nie chcę 😁

      Usuń
    5. No masz, jakie to rozkapryszone!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie śmiem pytać o wygraną... :)

      Usuń
    2. Dostaniesz do przeczytania moją powieść, to gorsze od wszystkiego :)))

      Usuń
    3. Frau - w końcu teoretycznie szkoliłaś się w pisaniu na moich wypocinach :D Od nich nic nie jest gorsze... Może prócz tanich romansów

      Usuń
    4. Gosieńko, zobowiązuję się do napisania strasznych wypocin :)

      Usuń
    5. Powieść, bardzo proszę :))Już się cieszę :))

      Usuń
    6. Dziś mod ana buble? Popatrz choćby na polskie seriale tasiemcowe :-)

      Usuń
    7. Nie wiem, czy moda. Po prostu nie wydaje mi się, abym miała popełnić coś wybitnego.

      Usuń
    8. Dziś "wybitne" rzeczy nudzą większość - niestety :( Ale ja w Ciebie wierzę - po blogu widać, że nie umiesz stworzyć byle czego

      Usuń
    9. Wybitnego tym bardziej nie...

      Usuń
  5. Moim zdaniem oba kręcone w tym samym miejscu. Miasta nie rozpoznam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leslie, u Danzela widać słup z napisem "Rzeszów wita" :)

      Usuń
    2. Trudno nie przyznać Ci racji. Ale to dopiero dziś. Wczoraj oglądałem ten klip na telefonie. Poza tym Denzel to wykonawca, przy którym natychmiast przełączam stację. Nie jestem w stanie czegoś takiego słuchać. Porównałem zabudowę w obu teledyskach. Dopiero dziś na komputerze zauważyłem wspomniany słup.
      Pa

      Usuń
    3. No proszę. A ja tak lubię tę piosenkę...

      Usuń
    4. Ale podoba mi się, że prezentujesz muzykę. rzadko u ciebie można czegoś posłuchać.
      Pa

      Usuń
    5. No bo ja tak tematycznie jestem raczej w innych obszarach osadzona...

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Rozdeptane pantofle mojej mamy!

      Usuń
    2. Super, tego właśnie potrzebowałam! ;-)

      Usuń
  7. Ja się domyśliłam ;P

    Danzel nie po mojemu śpiewa(nie po polsku) i gatunek muzyczny mi nie podchodzi. Tekst tłumaczony skojarzył mi się z powiedzeniem "jak trwoga to do Boga". Nie wiem dlaczego, ale mam takie skojarzenie.

    A Bakałanica to przebój sezonu dobry do śpiewania po pijaku ;D.

    "Dziki wschód" pozdrawia mniej "dziki wschód" czyli Rzeszów ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak bardzo mniej dziki :)

      Usuń
    2. Nie porównasz Rzeszowa do mojej wsi ze zmurszałymi płotami i walącymi się domami oraz dzikami i bobrami, które mogłabym zobaczyć z okna(gdybym w nim częściej wyglądała). Są dziki to jest bardziej dziki ten mój wschód niż Twój, ale o dzikość nie zamieszam z Tobą rywalizować ;D

      Usuń
    3. Bobry też mamy, ale zmurszałego płotu chyba nie widziałam... Wygrałaś, Dziczyzno :)))))

      Usuń